2014年7月29日 星期二

【試用】BOURJOIS最新甲油系列



又有新嘢!!這次試用的是BOURJOIS最新甲油系列,之前有買過BOURJOIS的彩妝產品,但真係第一次用佢哋嘅指甲產品(好吧,也是第一次聽。。。)!

這次收到得產品,認真大堆頭!!上網查了好久還去了好幾個銷售地點才知道分別是什麼產品。。。
1
先試一下指甲油的顏色,第一層的時候1、3、4的顏色已經好顯,其實d色同樽個顏色係似嘅~~
2
1 Seconde Gel Nail Polish (極速晶凝甲油),賣點就是快乾,我試的是41 GOD SAVE THE GREEN (左) 和 42 OH MY GOLD (右)。$78 each
3
刷頭是這樣的,我還用了Professional Double Ended Nail Brush(聰明美甲畫筆)幫自己DIY下d指甲~~這個OH MY GOLD是這幾個顏色裡,我最鐘意嘅,因為佢隻金色係好淺同帶少少銀色,表面凹凸不平,然後有點閃片,超級靚!!
4
Nail Tattoo kit 基本上就好似細個玩嗰d印水紙,用法都一樣!將想要的圖案剪落嚟,按上去,整濕,整走張紙,搞掂!!
5
之後到So Glossy nail polish,分別是 07 Coton sur ton (左) 和 14 Pamplerousse。
6
這個系列新出的顏色以nude色為主,質地比較稀!
7
BOURJOIS 新出的Instant Dry (光速乾護面油) 貌似係佢哋強推產品。
8
用法好簡單,搽完指甲油之後滴一滴上指甲就可以!我本來以為係好似其他top coat咁,但其實佢嘅質地似水同油中間,好稀(千祈唔好貪,一滴就夠!)
9
呢個係French Manicure Kit,官網上已經冇咗,但係我喺朗豪坊問咗。左邊嘅加強版持久誘惑甲油用嚟打底,中間嘅係畫邊(個刷頭係唔同嘅),右邊係面油。
10
大家在家都可以輕易整法國甲,我呢個手殘都整得有點像~~
11
好啦!最後來一個卸甲實驗,不算太好卸(尤其深顏色)。
12
產品由品牌提供

如果有興趣可以去BOURJOIS官網睇睇:
銷售地點(注意SASA冇試用,WATSONS d貨唔太齊,最好去返專門店試):
關於BOURJOIS最新消息:

歡迎找我合作試用、出席活動

沒有留言:

張貼留言